۵۴ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) طلافروشی‌های مشهد بالاخره کوتاه آمدند | بازگشایی پس از ۲۲ روز با مبلغ ۲ میلیارد در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟ خبر خوش برای زوج‌های جوان | صف وام ازدواج کوتاه می‌شود؟ معرفی ۱۰ ماشین خارجی که در سامانه فروش عرضه می‌شوند | ژاپنی‌ها در دوره جدید واردات خودرو یکه‌تازی می‌کنند + تصاویر چطور بهترین لاستیک را انتخاب کنیم و چقدر بابتش پول بدهیم؟ قیمت افغانی امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) وام ۵۰۰ میلیون تومانی برای دهه شصتی‌ها + شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام هفته آینده، نتیجه قرعه‌کشی خودرو‌های برقی اعلام می‌شود سومین سود سهام عدالت چه زمانی واریز می‌شود؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر‌های بسیار خوب دولت برای بورسی‌ها | ۴ تصمیم مهم برای نجات بازار سرمایه (۸ خرداد ۱۴۰۳) خبر مهم برای دارندگان حواله پژو پارس؛ طرح تبدیل حواله به این ۳ خودرو آغاز شد + اسامی خودروها، مبلغ و زمان تحویل (۸ خرداد ۱۴۰۳) چراغ سبز بورس بالاخره روشن شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۸ خرداد ۱۴۰۳)  آخرین جزئیات از تعیین تکلیف اعطای سهام عدالت به جاماندگان (۸ خرداد ۱۴۰۳) بانک‌ مرکزی نرخ سود بانکی را اعلام کرد | اخطار جدی به بانک‌هایی که از بخش‌نامه جدید پیروی نکنند یک دلار آمریکا وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) نرخ طلا در بازار امروز مشهد (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) بایدونبایدهای عرضه نان اینترنتی در مشهد | نباید قیمت نان در بستر آنلاین افزایش یابد طرح سامان‌دهی استخدام کارکنان دولت در صف بررسی در مجمع تشخیص! پیش‌بینی برداشت ۴۰۰ هزار تن جو از اراضی خراسان‌رضوی نرخ روز دام زنده در بازار امروز مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) | پیش‌بینی نرخ گوشت قرمز در بازار تشکیل ۴ پرونده تعزیراتی برای هیئت‌مدیره اتحادیه نانوایان مشهد بررسی وضعیت رهن و اجاره در شهرک شهید رجایی مشهد (۸ خرداد ۱۴۰۳) دلار بازار آزاد به کانال ۵۸ هزار تومان صعود کرد | حباب سکه چقدر شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه‌شنبه، ۸ خرداد ۱۴۰۳) قابلیت پیمایش هر خودروی برقی در هر بار شارژ چند کیلومتر است؟
سرخط خبرها

شرکت هپکو به چرخه تولید برگشت + تصاویر

  • کد خبر: ۱۲۹۱۶۲
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
شرکت هپکو به چرخه تولید برگشت + تصاویر
این روزها درحالی خبرهای خوبی از رونق تولید در هپکو شنیده می‌شود که همزمان با آغاز به کار نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات، بیل hec ۳۷۰ هپکو رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت هپکو به عنوان غول بزرگ خاورمیانه در تولید ماشین‌آلات سنگین، راهسازی و معدنی که در سال‌های گذشته روال پرافت و خیزی را از واگذاری غلط و حرکت به سمت نابودی براثر خصوصی سازی غل تا اعتراضات گسترده کارگری و... را تجربه کرده این روز‌ها با پیگیری دولت سیزدهم و تلاش کارگران و مدیران شرکت بار دیگر در حال بازگشت به روز‌های درخشان تولید است.

همزمان با چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ محلات که با حضور مسئولان ارشد استانی و کشوری و سفرای کشور‌های مختلف دنیا برگزار شد، هپکو با سورپرایز خود نشان داد این غول بزرگ تولید در استان مرکزی بار دیگر از زیر تلی از مشکلات سربرآورده و باید در آینده نزدیک منتظر خبر‌های خوب تولید و رونق در این شرکت بزرگ تولیدی باشیم.

"حامد شفیعی" مدیر بازاریابی شرکت هپکو در حاشیه نمایشگاه بین المللی سنگ نیمور محلات و آیین رونمایی از تولیدات جدید هپکو اظهار داشت: این بیل سی و هفت تنی از لحاظ عملیاتی در معادن سنگ و تمامی عملیات‌های معدنی قابلیت استفاده دارد چراکه با تکنولوژی فنی مربوط به هپکو و قطعات به روز دنیا تولید شده و در همین لحظه می‌توان نمونه‌های خارجی مشابه آن را مقایسه کرد که از نظر قیمت، کیفیت و خدمات شرکت بهترین است.

وی افزود: این دستگاه همواره وارد می‌شود، اما در حال حاضر تولید انبوه آن در دستور کار هپکو قرار دارد و این دستگاه در حال حاضر در معادن کشور در حال فعالیت است و از نظر قیمت کاملا رقابتی است و معادن از آن استقبال کرده اند که میزان صرفه جویی ارزی ارتباط بالایی با تیراژ تولید دارد و اگر حمایت داخلی از شرکت صورت گیرد، می‌توان ۳۰ درصد صرفه جویی به واسطه این دستگاه در کشور رقم زد.

شفیعی اضافه کرد: تا پایان امسال ساخت حدود ۴۰ دستگاه از این بیل در دستور کار است و سال آینده نیز یکصد دستگاه تولید می‌شود که خوشبختانه بیشترین مشتریان هپکو مربوط به بخش خصوصی است که استقبال و اعتماد بالایی به هپکو کرده اند.

تصاویر تصاویر تصاویر

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->